Az autonóm mesterséges intelligenciával rendelkező munkavállalók nemsokára saját e-mail címmel is rendelkeznek majd egy pénzintézet keretein belül.


A Bank of New York Mellon új korszakot nyitott az üzleti világban, hiszen több tucat mesterséges intelligenciával működő "digitális alkalmazottat" állítottak szolgálatba, akik saját bejelentkezési adatokkal bírnak. A közeljövőben e-mail fiókokat is kapnak, ezzel tovább növelve hatékonyságukat - olvasható a Finextra hírei között. Hasonló izgalmas témákról esik majd szó november 4-én megrendezésre kerülő Banking Technology eseményünkön is, ahol mindenkit szeretettel várunk! Regisztrálni és további részleteket találni itt lehet!

Leigh-Ann Russell, a BNY Mellon informatikai igazgatója, a Wall Street Journalnak adott interjújában arról beszélt, hogy a bank mesterséges intelligencia központja két különböző munkavállalói személyiséget fejlesztett ki.

Az egyik szakember a kódtisztítás rejtelmeivel foglalkozik, míg a másik a pénzügyi tranzakciók utasításait ellenőrzi.

Az AI-ügynökök közvetlen kapcsolattal bírnak a vezetőséggel, és mivel saját belépési adataik révén érik el az alkalmazásokat – hasonlóan az emberi munkatársaikhoz –,

Önálló munkavégzésre képesek.

Az ügynökök mindegyike egy szigorúan körülhatárolt csoport keretein belül dolgozik, hogy minimalizálják a túlzott információáramlás kockázatát.

A BNY elképzelései alapján a digitális munkatársak saját e-mail fiókokkal és esetleg Microsoft Teams hozzáféréssel fognak rendelkezni, hogy szükség esetén könnyedén kapcsolatba léphessenek az emberi kollégáikkal. A bank emellett további feladatok ellátására is tervez ügynököket kinevezni, azonban hangsúlyozza, hogy továbbra is fontos szerepet szán az emberi munkaerőnek.

Related posts