Az Árukereső friss kampányt indít, amely a "vásárlás istennője" névre hallgat! Ezzel a kezdeményezéssel szeretnék támogatni a magyar vásárlókat a döntéshozatali folyamatokban. Fedezd fel a digitális világ izgalmait és találj rá a legjobb ajánlatokra! - Ma


Az Árukereső.hu friss, hosszú távú kommunikációs stratégiával rukkol elő, amelynek célja, hogy átformálja a magyar vásárlók megszokott vásárlási szokásait. A törekvés lényege, hogy a vásárlások végső lépése előtt mindig az Árukereső.hu oldalára látogassanak el a felhasználók. A McCann ügynökség által megálmodott kreatív kampány középpontjában a "vásárlás istennője" karakter áll, aki egyfajta védelmező szellemként lép fel. Ő segít a vásárlóknak, amikor dilemmába kerülnek online vásárlás közben, biztosítva, hogy a legjobb döntéseket hozzák meg.

Az új stratégia középpontjában az áll, hogy a Heureka Group által működtetett ár-összehasonlító oldalak közvetlen (natív) forgalmát jelentősen növeljük a közép- és kelet-európai térségben. A márka célja, hogy ne csupán egy egyszerű ár-összehasonlító platformként funkcionáljon, hanem a vásárlási élmény minden lépésében, az inspirációtól kezdve a termékválasztáson át egészen a vásárlásig szoros együttműködő partnerként lépjen fel.

"A célunk az, hogy az Árukereső.hu a vásárlók számára automatikusan választott megoldássá és megbízható tanácsadóvá váljon, amely minden vásárlás során biztonságérzetet és pozitív visszajelzéseket kínál" - nyilatkozta Jan Gemrich, a Heureka Group marketingigazgatója. "Elemzéseink alapján a vásárlók megszólításának legkritikusabb momentuma akkor következik be, amikor már tudják, milyen típusú termékre van szükségük, de még nem választották ki a konkrét árucikket vagy online boltjukat. Éppen ebben a döntési fázisban lép be a mi 'vásárlás istennőnk', hogy támogassa őket a legjobb választás megtételében."

Az istennő mint a helyes döntés szimbóluma

A McCann ügynökség kreatív koncepciója egy izgalmas ötletre épít: minden apró kétség vagy habozás az online vásárlás során egy figyelmeztető jel, hogy itt az ideje szakmai tanácsot kérni az Árukereső.hu-tól. Ilyenkor a televíziós hirdetésekben feltűnik egy varázslatos "vásárlás istennője", aki készséggel segít a fogyasztóknak eligazodni a választék tengerében:

● ellenőrizni az e-shop megbízhatóságát a nagyszámú ellenőrzött vélemény alapján,

A legjobb árak felfedezése mostantól gyerekjáték, hiszen az összes bolt kínálatát egyetlen helyen, egyszerűen összevetheted.

A Heureka Group szándékai között szerepel, hogy az istennő karakterét hosszú távon integrálja a jövőbeli kreatív elképzeléseibe, ezzel gazdagítva kommunikációs stratégiáit.

A forgatás és a kampány elindítása A forgatás és a kampány bevezetése kulcsfontosságú lépés a projekt sikeréhez. Elsődleges célunk, hogy a kreatív víziókat valósággá formáljuk, miközben a közönséget is aktívan bevonjuk az élménybe. A forgatás során a részletes tervezés és az alapos előkészületek elengedhetetlenek ahhoz, hogy a folyamat zökkenőmentesen haladhasson. A kampány bevezetése során érdemes ügyelni a célcsoport igényeire és preferenciáira, hiszen ezáltal érhetjük el a legnagyobb hatást. A megfelelő csatornák kiválasztása és a figyelemfelkeltő üzenetek megfogalmazása segít abban, hogy a közönség érdeklődését felkeltve, aktív részesei legyenek a történetünknek. A forgatás és a kampány szoros együttműködésben kell, hogy zajlódjon, hogy a végeredmény valóban tükrözze azt, amit szeretnénk közvetíteni.

Az első TV-szpotokat Rino Barbin rendezte, és Szlovéniában forgatták a Chili Films produkciós cég közreműködésével. A kampány a televízió mellett nagy erőkkel jelenik meg az online térben, a közösségi médiában és OOH-hirdetések formájában is. Különös hangsúlyt fektetnek az Árukereső mobilalkalmazás használatára.

A koncepciót kezdettől fogva úgy tervezték, hogy univerzális és könnyen lokalizálható legyen más európai piacokra is, ahol a Heureka Group működik, különösen Szlovákiára, Magyarországra és Romániára. A kampány részét képezik majd közös, márkázott szpotok is, kiválasztott partnerekkel együttműködve.

Related posts