Bár az Abarth 695 már hónapok óta nem él, mégis készül egy különleges, limitált kiadás.

A benzines FIAT 500-as már nem elérhető Európában, ami egyben a legendás Abarth 595/695 széria búcsúját is jelenti. Az útviszonyok a többi piacon nem kedveznek a kompakt izomautóknak, így a gyártásuk nem fenntartható. Az új modell benzines változata még csak az előszériás fázisban van, és valószínűleg nem fogja megörökölni a 1,4 literes turbómotort, amely az Abarth lényegét adta, különösen a Record Monza sportkipufogóval felszerelve!
A FIAT azonban nem engedi, hogy egy aprócska részlet, mint például az autógyártás leállítása, eltérítse őt a céljaitól. A Heritage-részleg Reloaded by Creators programja keretében bemutatták legújabb, különleges szériájukat: az Abarth 695 Club Italia-t. Ez a limitált kiadás mindössze nyolc példányban készült, és nem kerül a szabadpiacra. Az autók a gyár által felújított és testreszabott modellek, amelyeket kizárólag a Club Italia nevű, az olasz autóörökség megőrzésére és népszerűsítésére fókuszáló autósklub tagjainak kínálnak megvételre.
Az Officine Classiche csapat tagjai a karosszéria felső részét kék, az alsót zöldre fényezik, a kettőt pedig piros csíkozással választják ezzel - ezek a klub színei. A 17 colos könnyűfém felnik, a tükörházak és a Club Italia jelvények rézszínűek. Az utastérben tombolták ki magukat a gyáriak, a kagylóüléseket egyedi dohányszínű bőrrel vonták be, a kormány Alcantara/bőr kárpitot kapott. Az utastérben a támlára hímezve és a motorindító gombra festve jelenik meg a Club Italia logó.
Az Abarth 695 Club Italia széria tagjai a valaha legyártott utolsó benzinmotoros Abarthok, amelyek eddig egy raktárban pihentek. A 180 lóerős turbómotor jóvoltából 6,7 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra képesek, csúcssebességük 225 km/óra. Természetesen ott van a fedélzeten a Record Monza kipufogó, a Koni FSD lengéscsillapítók és a piros nyergekkel rendelkező Brembo fékrendszer is. Az autókhoz nemcsak passzoló dokumentációt mellékelnek, de az utastérben és a motortérben is elhelyeznek egy fémplakettet, amelyek a sorszám mellett az első tulajdonos neve is olvasható lesz.