Kreatív Online - Az Oakley és a Meta közösen mutatták be innovatív okosszemüvegüket, amely új dimenziókat nyit meg a digitális élmények világában.

Napok óta szárnyra kaptak a pletykák a nemzetközi médiában az együttműködés kapcsán, és most Mark Zuckerberg maga is megerősítette a hírt Instagramon.
Mark Zuckerberg maga jelentette be Instagram-posztban, hogy igazak a hírek, miszerint a Meta összefogott az Oakley-val, hogy közösen egy okosszemüveget dobjanak piacra. Hasonlóképp a Ray-ban Meta szemüvegekhez, az új termékek kamerával, hangszóróval és beépített mikrofonnal lesznek felszerelve, melyeknek funkcióit az okostelefonnal való társítás után tudjuk használni.
A divatosan megtervezett szemüvegek kiválóan alkalmasak lesznek zenehallgatásra, telefonálásra, sőt, még a Meta AI botjával való interakcióra is.
Az új közös termék, amely az Oakley arculatához tökéletesen illeszkedik, elsősorban sportolók számára készült. Ennek egyik fontos jellemzője, hogy az eszköz vízálló, így bármilyen időjárási körülmények között használható. Emellett fantasztikus teljesítménye révén egyetlen töltéssel akár nyolc órán át is működik. A beépített kamera lehetővé teszi, hogy 3K felbontású videókat rögzítsünk, ami háromszoros javulást jelent a Ray-Ban Metás szemüvegekhez képest, így a sportolók minden egyes pillanatot lenyűgöző részletességgel örökíthetnek meg.
Az Oakley Meta szemüveg két különböző árkategóriában debütál. Az alapmodell ára 399 dollár, míg a limitált kiadású Oakley Meta HSTN, amely arany berakásokkal díszített, 499 amerikai dollárért vásárolható meg. Bár a termékek Magyarországon nem lesznek elérhetőek, az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban, Ausztriában, Belgiumban, Ausztráliában, Németországban, Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában már beszerezhetők.
Az új okosszemüveg megjelenése mögött egy izgalmas együttműködés áll, hiszen a Meta nemrégiben megállapodást kötött az EssilorLuxottica céggel, amely a Ray-Ban és Oakley márkák tulajdonosa. Az EssilorLuxottica ambiciózus tervei között szerepel, hogy 2026-ra 10 millió Meta okosszemüveget értékesítsenek, így a technológia és a divat határvonalán egy új korszakot nyithatnak.