A Lidl népszerű szolgáltatása hamarosan véget ér.

A belga Lidl áruházlánc a héten bejelentette, hogy véglegesen leállítja a papíralapú szórólapok házhoz szállítását, és teljes mértékben digitális platformokra helyezi a hangsúlyt. Ezzel a lépéssel évente körülbelül ezer tonna papírt takarítanak meg, ami körülbelül 20 ezer fa védelmét is segíti - számolt be róla a Liner.
A diszkontüzletlánc 2023-ban már elindította átállását olyan jelentős városokban, mint Gent, Antwerpen és Brüsszel, valamint Belgium déli régióinak bizonyos területein. Most pedig a vállalat a továbbiakban Belgium egész területén is megszünteti a postaládákba történő kézbesítést.
A döntés mögött az a tény áll, hogy az elmúlt év során több mint 15 százalékkal megugrott az online szórólapok megtekintéseinek száma, amelyet az is elősegített, hogy egyre többen fedezik fel a Lidl Plus alkalmazás nyújtotta lehetőségeket.
Az üzletekben a nyomtatott akciós újságok továbbra is kéznél lesznek, így bárki könnyedén hozzáférhet az aktuális ajánlatokhoz.
Nemrégiben egy német Lidl dolgozói TikTok-videójában bemutatták azokat a vásárlótípusokat, akik különösen megnehezítik a kasszás munkáját. A pénztárosok elmondása szerint az egyik legbosszantóbb szokás, amikor valaki megnyalja az ujját, mielőtt a bankjegyeket előhalássza a pénztárcájából. Ez a gyakorlat már korábban sem volt a leghigiénikusabb, de a koronavírus-járvány óta még inkább elítélendővé vált. Továbbá, a kasszások számára kifejezetten frusztráló, amikor a vásárlók nem a pénztárcájukban, hanem például a nadrágjuk zsebében összegyűrt bankjegyeket, vagy akár a melltartójukban, többszörösen összehajtogatva tárolják, és kisimítás nélkül dobják a pénztáros elé a fizetéskor.