A CIB friss bejelentése szerint a számlatulajdonosoknak sürgősen cselekedniük kell, mivel előfordulhat, hogy felfüggesztik hozzáférésüket a szolgáltatásokhoz! - Pénzcentrum
Az utóbbi hetekben jelentősen megnövekedett az online csatornákon keresztüli visszaélések és csalások kísérlete. A csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmazva próbálják megtéveszteni az ügyfeleket, hogy megszerezzék személyes adataikat, majd ezekkel visszaélve anyagi kárt okozzanak.
A potenciális visszaélések kockázatának csökkentése, valamint ügyfeleink védelmének érdekében folyamatosan újabb és újabb lépéseket tesz a bank - írják közleményükben. Ennek keretében azonnali hatállyal felfüggesztették a CIB Bank Online hozzáférést azon ügyfelek részére, akik több, mint 180 napja inaktívak, nem használták a CIB Bank Online felületet.
Kiemelkedően lényeges, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazásra ez a felfüggesztés nem kiható, így az ügyfelek zavartalanul, bármiféle korlátozás nélkül élvezhetik annak előnyeit.
Amennyiben szükség van rá és a továbbiakban szeretné az ügyfél igénybe venni a CIB Bank Online szolgáltatást, erre természetesen lehetőség van. A felfüggesztett hozzáférés biztonsági okok miatt csak az kérés alapján állítható vissza. Ehhez a telefonos ügyfélszolgálatot kell hívni, vagy a bankfiókba menni.
Az online csalások elkerülése és biztonsága érdekében a banki kéri az ügyfeleket, hogy mindenki tartsa be a legfontosabb óvintézkedéseket, amelyeket a CIB Bank honlapján részletesen megtalálnak az Online biztonság és csalásmegelőzés aloldalon.