Rosalía mostantól a New Balance globális nagyköveteként képviseli a brandet.

A Grammy-díjas előadó, Rosalía mostantól hivatalosan is a New Balance globális nagyköveteként csatlakozik a márka sportolók és művészek sokszínű családjához. Egyedi stílusával és határokat átlépő művészetével gazdagítja a New Balance szellemiségét. Rosalía elkötelezettsége a mozgás, zene és divat iránt tökéletesen tükrözi azt a független szellemet, ami a New Balance márkát is jellemzi.
"Rosalía nem csupán követi a divatot, hanem ő maga alakítja azt" - osztja meg Chris Davis, a New Balance márkaelnöke és marketingigazgatója.
"Egyénisége és félelem nélküli kreativitása összhangban van mindazzal, amit mi is képviselünk."
A partnerség elindításaként a New Balance egy filmes hangulattal forgatott merész, ötrészes kampányt mutat be, amelyet Alex Prager rendezett és az American Haiku kreatív ügynökség készített. A kampány egy film fejezeteiként bontakozik ki, mely Rosalíát követi egy szimbolikus úton a New Balance bostoni központjától egészen New Yorkig, csúcspontja pedig egy egyedi New Balance x Rosalía logó bemutatása.
Rosalía minden fejezetben világossá teszi, hogy nem fél lebontani a korlátokat, és megosztja egyedi vízióját arról, hogy mire számíthatunk a márkával való együttműködése során a jövőben.
A kampány fókuszában a New Balance 204L bemutatkozása szerepel – egy elegáns, modern utcai tornacipő, amely a klasszikus retró futósziluettek varázsát ötvözi a prémium velúrral és a figyelemfelkeltő, 2000-es évekbeli technológiai újításokkal. A 204L júliusban debütál világszerte a New Balance hivatalos csatornáin keresztül.
"A divat és a design iránti rajongásom csak nőtt az évek során. Imádom, ahogy a New Balance az elmúlt években közelebb hozta egymáshoz a sportot és a kultúrát, és nem is lehetnék ennél izgatottabb és hálásabb, hogy a márka nagykövete lehetek" - mondta Rosalía.